Home > Blog > Salesforce partner > The Customer Link als trouwe partner van Spire
Client story Winston - Service Cloud
Een efficiënt backoffice systeem dankzij Salesforce Service Cloud
juni 11, 2021
PDF Butler
Makkelijk van data in Salesforce naar een PDF-bestand met PDF Butler
augustus 10, 2021
Spire Partnership

The Customer Link is een trouwe partner van Spire

Salesforce staat bekend als ’s werelds toonaangevende CRM-oplossing en blijft sterk groeien. Als Salesforce implementatiepartner willen we onze eigen groei ook dagelijks voortzetten. Daarom hebben we het afgelopen jaar hard gewerkt aan een gloednieuw partnership. We bundelen onze krachten in één krachtige, future-proof oplossing voor onze klanten: Spire! Samen met Brightfox, BewireBiztory en, Forward  zijn we #1 in het Benelux Salesforce landschap.

 

 

Een snelgroeiende markt

Digitaal is de toekomst en digitale transformatie staat hoog op onze agenda. Bedrijven over de hele wereld ontdekken dat de gevestigde processen die hen decennia lang in leven hebben gehouden, niet langer voldoen. De klanten van vandaag zijn verbonden, geïnformeerd en ongelooflijk tech-savvy, en ze verwachten dat de organisaties waarmee ze werken dat ook zijn. Digitale transformatie wordt absoluut essentieel. Door Salesforce’s Digital Transformation framework samen met onze partners succesvol te implementeren, begeleiden we onze klanten om snel digitaal te gaan en geven we hun teams de juiste tools om aan de behoeften van de klanten van vandaag te voldoen.

Sterktes combineren voor de best mogelijke klantervaring

Moderne klanten willen bedrijven die hun beloften onmiddellijk kunnen waarmaken. Ze willen merken die service en ondersteuning kunnen bieden wanneer ze die nodig hebben. Ze willen merken die contact met hen kunnen maken waar ze zijn, niet waar de organisatie hen vertelt dat ze moeten zijn, en ze eisen een vlekkeloze ervaring via elk kanaal. Daarom hanteren wij een klantgerichte benadering. Wij creëren naadloze en consistente klantervaringen.  Door te luisteren naar en inzicht te krijgen in het hele 360° klanttraject. Met meer dan 300 consultants en 700 klanten in 5 landen, bevat Spire de kennis van het volledige Salesforce Digital 360 offering: sales, service, analytics, Einstein AI, commerce, marketing, etc.

Benut het volledige potentieel van onze Salesforce multi cloud

Spire richt zich op lokale aanwezigheid en de synergie van multi cloud. Met een aanwezigheid van 14 kantoren in 5 landen kunnen we diensten over de grens aanbieden. Door de ervaring van meer dan 315 Salesforce-experts te combineren, begrijpen we wat werkt, wat niet werkt en wat digitale groei stimuleert. Spire begeleidt u bij het maken van de juiste strategische en tactische beslissingen met betrekking tot digitale transformatie en vertaalt dit naar de juiste Salesforce oplossingen om het te laten werken.

De aanpak van Spire:

1. Discover

Digital strategy
Market Research
Blue prints & roadmap
Inspiration Lab & workshops

2. Define & Design

User journeys & story mapping
Prototyping
Concept & design

3. Develop

Replatforming
Implementation Development & integration
Data migration & cleansing

4. Deliver

CI & CD Training & user adoption
Health checks & quality assurance

5. Operate

Managed services
Campaign management
Merchandising Content production

6. Optimize

Dashboards
Online marketing
Growth hacking

 
Door deze Spire mindset samen met onze partners uit te rollen, sluit het perfect aan bij onze eigen manier van werken. We zijn dan ook erg enthousiast over de lancering van Spire – samen staan we sterker en brengen we klanten naar nieuwe digitale hoogten!