Home > Service > Support

Support

The Customer Link staat klaar als een echte partner voor jouw bedrijf, ook na de volledige opzet van jouw Salesforce omgeving. Met de nodige support achteraf zijn onze experts beschikbaar voor al je vragen.

The Customer Link heeft een toegewijd supportteam dat beschikbaar is voor onze klanten. Met verschillende skillniveaus – van juniors, seniors tot glocale consultants uit Portugal – kunnen we alle mogelijke complexiteit aan, onafhankelijk van je Salesforce omgeving, je specifieke industrie etc.

We bieden Drie verschillende supportmodellen aan, om enige flexibiliteit te kunnen aanbieden:

  • Service Packs
  • Managed services
    • Hierbij krijg je een specifieke Service Level Manager om jouw problemen zo snel mogelijk en efficiënt op te lossen. Jouw SLM is dé persoon bij uitstek om jou volledig te ontzorgen op vlak van supportteams, ticketverdeling, prioritering, budgetbeheer, etc.
  • Time & material
    • Aan de hand van een vast tarief per tijdseenheid en jouw dedicated supportteam mag je zoveel vragen stellen als je wilt.

 


Heb jij nood aan extra ondersteuning? Boek nu jouw gratis koffie-consultatie!