Support


The Customer Link staat klaar als een echte partner voor jouw bedrijf, ook na de volledige opzet van jouw Salesforce omgeving. Met de nodige support achteraf zijn onze experts beschikbaar voor al je vragen.

Onze supportmodellen

The Customer Link heeft een toegewijd supportteam dat beschikbaar is voor onze klanten. Met verschillende skillniveaus - van juniors tot seniors - kunnen we alle mogelijke complexiteit aan, onafhankelijk van je Salesforce omgeving, je specifieke industrie etc.

We bieden twee verschillende supportmodellen aan, om enige flexibiliteit te kunnen aanbieden:

  • Managed services
  • Time & material

Managed services

In het managed services supportmodel, krijg je als bedrijf een specifieke Service Level Manager (SLM) toegewezen. Die SLM heeft maar één taak: ervoor zorgen dat al jouw problemen zo snel mogelijk worden opgelost en dat met oog voor de kwaliteit/kost-verhouding.

Om die doelstelling te behalen, wordt er eerst geluisterd naar jouw noden als klant. Welk type support is er belangrijk? Welk type tickets zal een prioriteit nodig hebben? Wat voor maandelijks budget is er beschikbaar om in de support te voorzien? De SLM zal op basis van wat belangrijk is voor jouw team, de volgende taken uitvoeren:

  • Een supportteam samenstellen
  • Alle tickets verdelen over het team met oog voor de dringendheid & complexiteit (Bv. sommige tickets zijn L1, d.i. Level 1 = hoge prioriteit, anderen L2, L3 etc.)
  • Het budget beheren

De Service Level Manager is dus dé person bij uitstek om ervoor te zorgen dat vragen & problemen snel worden opgelost op een efficiënte manier, opdat jij als klant volledig ontzorgd verder kan met je Salesforce omgeving. Dit type supportmodel is dan ook enorm handig als je met een groot aantal eindgebruikers op het platform zit, waarvan je weet dat je voldoende ondersteuning nodig hebt.



Time & material

In het time & material supportmodel, maken we geen gebruik van een Service Level Manager (SLM), maar wordt er een vast tarief opgesteld per tijdseenheid. Als klant mag je zoveel vragen stellen als je wilt, die vervolgens worden opgelost door ons support team op de meest efficiënte manier.

Vervolgens word je alleen aangerekend voor de effectieve tijd die men nodig had om je vraag te beantwoorden. Niet meer, niet minder. Dat betekent dat je niet met een vast maandelijks bedrag zit, dat je mogelijks helemaal niet nodig hebt. Dit supportmodel is daarom enorm interessant als je weet dat je maandelijks wel wat ondersteuning nodig hebt, maar dat het redelijk beperkt zal blijven.

Wat onze klanten denken

Referentie: Janssen Pharmaceutica

“Het team van The Customer Link is al jaren kind aan huis en kent Salesforce perfect. Ze hebben de juiste kennis en expertise om gepaste oplossingen te vinden en de nodige aanpassingen door te voeren. Als een echte partner denken ze met ons mee en gaan ze mee het avontuur aan. Zonder oogkleppen zoeken ze steeds naar de beste oplossingen. Een mooi voorbeeld van die meerwaarde is hun manier van werken voor support en delivery. Hoewel dit twee afzonderlijke zaken zijn, worden ze uitgevoerd door één team consultants die stuk voor stuk onze soms complexe systemen kennen. Mensen kunnen daardoor flexibel en efficiënt ingezet worden, ver weg van silo denken. Zo’n lean manier van werken is voor ons een groot voordeel.”

Bruno Callens - Janssen Pharmaceutica


Graag meer weten?
Download nu de case

CONTACTEER ONS
Nederlands