Marketing automation expert


Customer engagement wordt steeds crucialer. Vanuit sales & marketing wil je met jouw klanten intereageren op het juiste moment. Marketing automation is een manier om campagnes te gaan automatiseren en op basis van het digitaal gedrag van je klanten & prospecten een unieke en persoonlijke journey waar te maken. Klanten verwachten gepersonaliseerde communicatie van jou op het juiste moment via het juiste kanaal.

Wil je meer weten hoe marketing automation in jouw organisatie een rol kan spelen? Vraag nu een vrijblijvende inspiratie-sessie aan!

Neem contact op

Enkele cruciale elementen van marketing automation:

E-mail marketing & campaigning: e-mails kunnen strategisch worden ingezet om op specifieke momenten in de customer journey een connectie te maken met de klant. Met een marketing automation platform is het mogelijk om geautomatiseerde campagnes op te stellen die de hele customer journey van jouw (potentiële) klanten begeleidt van begin tot eind.

Lead generation: elke zaak is op zoek naar nieuwe klanten, maar hoe doe je dat snel & efficiënt? Dankzij een gepersonaliseerde aanpak kan je jouw prospecten aanspreken via hun favoriete kanaal over een onderwerp dat hen oprecht interesseert.

Lead scoring: geef je prospecten een rating op basis van vooropgestelde karakteristieken en (online) gedrag. Op die manier kan je de meest interessante leads identificeren en doorspelen aan je salesteam!


Werk je al met marketing automation oplossingen van Salesforce en zoek je expertise?

Neem contact op


CONTACTEER ONS
Nederlands