Inspireer en innoveer


Inspireer en innoveer


De mogelijkheden van CRM-systemen zijn eindeloos en vaak niet allen zijn gekend. Om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf de juiste opties kiest, zitten wij graag samen om de mogelijkheden te bekijken en een gericht plan van actie op te stellen. Zo inspireren we strategische vernieuwing!

Nood aan inspiratie?

Wat is een CRM-systeem precies? Wat is de toegevoegde waarde die een CRM-systeem voor jouw bedrijf kan bezorgen? In welke mate is Salesforce dan een gepaste oplossing voor jouw noden?

Met alle mogelijke tools & software op de markt, zie je soms door het bos de bomen niet meer. Daarom dat wij graag speciale sessies organiseren om net die vragen de wereld uit te helpen, opdat je een beter beeld krijgt van waar jij met je bedrijf naartoe kan.


Health check alert!

Ongeacht welke richting je uit wilt met je bedrijf, het is van cruciaal belang dat er een duidelijk zicht is op de huidige systemen en architectuur.

Wordt Salesforce wel juist gebruikt in jouw bedrijf? Is je data mogelijks vervuild? Staan de security instellingen juist en maak je gebruik van de juiste rapporten?

Ons Customer Link team brengt jouw huidige Salesforce-omgeving in kaart en legt enige zwakke punten bloot, opdat je naar een oplossing kan die op maat is van jouw noden.



Strategisch vooruit

Met een duidelijk overzicht van je huidige capaciteiten en een missie om te groeien, leggen wij als Customer Experience Champion de juiste oplossing aan je voor. Digitaliseren doe je namelijk niet “zomaar”, maar doe je om je IT-infrastructuur te hervormen tot een fundament die alle andere processen kan ondersteunen.

Dankzij onze uitgebreide ervaring & kennis van best practices kunnen onze experts een holistisch plan van actie voorzien. Samen overlopen we alle CRM-processen en zorgen we ervoor dat de voorgestelde oplossing voldoet aan al jouw noden.

Innovatie op maat

Salesforce bestaat niet alleen uit het platform, maar biedt ook allerlei andere applicaties aan dankzij de AppExchange. Echter, ondanks de waaier aan verschillende opties, zijn er vaak extra noden waarin niet zomaar kan worden voorzien. Daarom creëren wij op maat:

  • Custom apps: Het Customer Link team staat daarom paraat om op-maat-gemaakte apps te bouwen & ontwikkelen op het platform force.com. Die apps kunnen vervolgens naadloos aan jouw Salesforce omgeving worden gekoppeld!
  • Chatbots: Chatbots worden steeds vaker ingezet als efficiënte tool om te communiceren met klanten. Graag een chatbot gehad die makkelijk integreert met je Salesforce omgeving? Ja, dat kunnen we!
  • Surveys: Onderzoek voeren rond klanttevredenheid, dat blijft een heikele onderneming. Maar met handige surveys gekoppeld aan je eigen CRM-systeem, worden ze al snel een fluitje van een cent. Vraag ernaar bij één van onze teamleden.

Wat onze klanten denken

Referentie: Anno Chemicals

"The Customer Link heeft zodanig ervaring met Salesforce en salesprocessen, dat ze goed konden meedenken en brainstormen met ons over hoe we onze Salesforce omgeving best zouden opzetten. Eens die beslissing er dan lag, duurde het ook maar een paar weken alvorens we konden starten! Het was een snelle oplevering met duidelijke trainingen voor alle eindgebruikers. En extra vragen mogen we altijd stellen!”"

Luc Bonami - Anno Chemicals


Graag meer weten?
Download nu de case

Referentie: Stadslab

"Als kleine organisatie leek Salesforce een te gecompliceerde oplossing voor ons, maar niets is minder waar! The Customer Link heeft echt geluisterd naar ons en ons een systeem gegeven dat volledig afgestemd is op onze manier van werken. Salesforce is voor ons flexibel, gebruiksvriendelijk en het gaf onze organisatie echt een boost. Bovendien is het betaalbaar, vraagt het weinig onderhoud en installatiewerk én zijn er allerlei integraties mogelijk, zoals bv. met Eventbrite. Dankzij Salesforce kunnen we ons nu nóg beter focussen op ons doel, nl. een duurzame stad.”

Luk Lafosse - Stadslab


Graag meer weten?
Download nu de case

CONTACTEER ONS
CRM, Inspireer en innoveer, TCL