Home > Salesforce Support
Salesforce Support

Salesforce Support

Salesforce partner voor jouw bedrijf

Heb je nood aan Salesforce ondersteuning binnen jouw bedrijf? Leun dan op The Customer Link: we hebben een toegewijd supportteam met verschillende skillniveaus. Zowel voor junior als senior support met alle mogelijke complexiteit, onafhankelijk van je Salesforce omgeving en je specifieke industrie.

We werken met flexibele support plannen, maar kunnen ook maatwerk ondersteuning geven.

 


Salesforce Support Packs van TCL

KMO Light Support


  • 48u respons tijd
  • Ingepland Support Team 16u support tijd per kwartaal
  • Gratis 1u* voor “how to” vragen** of optimalisatie consult (call)
  • Salesforce TCL Event

⭐⭐

KMO Plus Support


  • 48u respons tijd
  • Ingepland Support Team 25u support tijd per kwartaal
  • Gratis 1u* voor “how to” vragen** of optimalisatie consult (call)
  • Salesforce TCL Event

⭐⭐⭐

KMO Expert Support


  • 24u respons tijd
  • Ingepland Support Team 36u support tijd per kwartaal
  • Gratis 2u* voor “how to” vragen** of optimalisatie consult (call)
  • Salesforce TCL Event

*Gratis uur/uren in 1 sessie op te nemen
**”how to” vragen = We leggen het nodige uit in een call, gebaseerd op uw vragen, zonder voorbereiding van TCL en zonder naslagwerk. Geplande custom eindgebruikers trainingen of admin trainingen, vallen niet onder support, maar worden apart opgenomen.


Heb jij nood aan extra ondersteuning? Boek nu jouw gratis koffie-consultatie!


Chatlayer Acquisition Logo
logo ls bedding
barco logo
Logo Tosca
Logo cinionic
AAL logo
Lie detectors logo
Soprema logo
Hyperion logo
Armentekort logo 1
Viva Packaging logo
VUB logo
Easypost logo
Antwerpen Stadslab Logo
Stad Antwerpen Logo
Wolters Kluwer logo
Engie Logo
Janssen Logo
VRT logo