Home > Podcastseries: The Link Up with ArmenTeKort

TCL’s podcastseries: The Link Up

Bekijk nu onze aflevering met ArmenTeKort

ArmenTeKort is een Antwerps actie-onderzoek dat op zoek gaat naar duurzame oplossingen voor kansarmoede. Zij dagen onze generatie uit om het armoedeprobleem op te lossen. Om dit te kunnen verwezelijken hebben ze een model ontwikkeld dat emancipatie verhoogd door middel van sterk opgeleide buddy’s. Ze sturen een ‘kansbiedende buddy’ op pad met een ‘kanszoekende buddy’. Zij zullen gedurende verschillende ontmoetingen een band opbouwen die gebaseerd is op verbinding, openheid en onvoorwaardelijkheid.

Om meer impact en awareness te creëren rond dit geweldig initiatief, draagt The Customer Link haar steentje bij door hun marketing automation activiteiten te optimaliseren en nieuwe bouwstenen voor het verder uitbreiden van hun huidige communicatiestrategie aan te reiken. Om dit tot stand te brengen, gebruikt ArmenTeKort SalesForce SalesCloud & Pardot als marketing automation technologie. Pardot, de marketing automation tool, is in de zomer van 2020 opgezet met als doel de communicatie met ambassadeurs, sponsors, vrijwilligers, partners… te optimaliseren en opvolging te automatiseren.

In deze aflevering van The Link Up hoor je hoe deze Pardot implementatie werd uitgevoerd en hoe de verdere samenwerking onder het 1% pledge principe van Salesforce vorm aanneemt.

Beluister de aflevering hier of…



Bekijk deze aflevering nu via:


Blijf op de hoogte over The Link Up!

Wil jij als eerste onze volgende afleveringen kunnen bekijken? Laat dan hier je e-mailadres achter.