Home > Blog > Client story > Een gestructureerde database dankzij Salesforce Sales Cloud
Pardot optimalisatie voor ArmenTeKort
Extra helpende handen voor ArmenTeKort in samenwerking met The Customer Link
oktober 14, 2021
Case Soprema - Pardot partner
The Customer Link als all-round Pardot partner op lange termijn
november 22, 2021
Umami Catering

Een gestructureerde database dankzij Salesforce Sales Cloud

 

Op zoek naar maaltijden boordevol gezonde & kwaliteitsvolle ingrediënten? Dan ben je bij Deliva aan het juiste adres! Als onderdeel van de groep waarvan ook Umami Catering & Clean Minds deel uit maken, bereiden ze maaltijden en maaltijdcomponenten voor elk type keuken: zorg, bedrijven, kinderdagverblijven, etc.

In 2021 zette de groep de overstap naar Salesforce. Om hun slogan “ahead of it’s time” door te kunnen trekken naar hun CRM-systeem, hielp The Customer Link bij de set up van Salesforce Sales Cloud.  

Salesforce Sales Cloud om overzicht te behouden

De groep (Deliva, Umami Catering, Clean Minds) koos voor Salesforce Sales Cloud omdat ze behoefte hadden aan een gestructureerde database waarin hun aanbestedingsproces centraal zou komen te staan. Omdat bij dit proces tientallen officiële documenten van belang zijn, bouwde The Customer Link een custom Lightning component. Op deze manier kunnen de drie bedrijven nu makkelijk het overzicht behouden van de verschillende documenttypes in de verschillende fases van het aanbestedingsproces.

Waar vroeger hun leads, accounts, opportuniteiten en gerelateerde documenten werden bijgehouden in een standaard folderstructuur, zijn deze nu gecentraliseerd in hun Salesforce systeem. Een algemeen overzicht en duidelijke structuur? Check!

Tot slot was er behoefte aan trainingen om de overgang naar Salesforce zo vlot mogelijk te laten verlopen. The Customer Link heeft daarom de gebruikers van zowel de Deliva, Umami Catering als Clean Minds getraind als Salesforce eindgebruikers en een selecte groep opgeleid tot Salesforce admins.  

The Customer Link als Salesforce support partner

Ook na de implementatie blijven wij als Salesforce support partner bij de groep aan boord om mee te denken en hun omgeving mee te laten groeien met het bedrijf.

“Aan de hand van de interactieve workshops verzamelde The Customer Link alle informatie die ze nodig hadden om onze omgeving aan onze behoeften te laten beantwoorden. Toen we het eindresultaat uiteindelijk zagen in de demo’s voelde dit als een verademing voor ons team.” – Machteld Wouters, Umami Catering

Kan jij ook een Salesforce Sales Cloud partner gebruiken? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We linken je met plezier met één van onze experten.

Terug naar client stories